یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

یاسمین زیباترین گل روی زمین

چند روز تا تولد دو سالگیت

1392/6/25 16:11
نویسنده : مامان
248 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم تا چند روز دیگه دوسالت تموم میشه، یعنی واقعا دو سال گذشت!!!تعجب خوب تو این مدت خیلی تغییر کردی مخصوصا توی این یکی دو هفته اخیر خیلی شیطون شدی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ گفتاری حرفهایی که بعضی وقتها می زنی به قول یکی از دوستان آدمو پودر می کنه!!! مثلا به انگشت شصتت میگی کله گنده، یا اینکه وقتی یه چیزی می خوای و من بهت نمیدم هی میگی"مامان یه ذره مامان یه ذره " و این جمله رو با چنان حالتی میگی که مجبور میشم قبول کنم. یا وقتی یه چیزی ازت میپرسم و تو بهم میگی آره من بهت می گم مامان جان آره نگو بله بگو و تو همیشه این جمله رو می گی "مامانا بله میگن نی نیا آله میگن" وقتی بهت یه کاری می گم و تو دوست نداری اون کارو انجام بدی می گی "آخه من نمی تونم آخه می کوچولوام"، وقتی که دلت نمی خواد که من نماز بخونم مدام می پرسی "نماست تموم سد"...

ورجه وورجه کردنتم که نگو این روزا علاقه شدید پیدا کردی که از همه چیز بالا بری مثلا توی تختت از نردش میری یا انکه میری بالای مبل و اونجا چاردست و پا میری چند تا عکس از این صخره نوردیات برات میذارم

 

 

 

 

 شطنت از چشمات می باره

 

 

 

 

بعضی وقتها هم چنان محجوب مشی که نگو

 

 

 

 

 

یاس خوشگل من تو از همون اول تولدت عاشق آ‌ب و حمام کردن بودی طوری که الان اگر کسی می خواد حمام بره یواشکی این کارو می کنه که تو متوجه نشی و شروع به گریه کنی که تو هم می خوایی بری .

 

 

 

 

اینم عکس یاس نازنیم وقتی که آماده شدی بری خونه مامان جون

 

 

 

                               niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)