یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

یاسمین زیباترین گل روی زمین

دست راست

1393/6/23 17:40
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش من داشتم کتابامو مرتب می کردم که شما گفتی مامان دستبندمو ببند لطفا منم گفتم چشم و به قول شما چسب وقتی خواستم ببندم گفتی مامان دست راستم ببند و دست راستتو آوردی جلو ،من خیلی جدی نگرفتم و تصور کردم که تصادفی بوده است چند ساعت بعد گفتم یاسمین دست چپت رو بیار بالا و در کمال تعجب شما دست چپت رو بالا آوردی چند بار سریع و متناوب پرسیدم و شما بدون اشتباه و تعلل درست جواب دادی من که از تعجب شاخ در آورده بودم خود من کلاس اول سمت چپ و راست رو یاد گرفتم و عجیب تر اینکه کسی به شما اینهارو یاد نداده بود تعجبتعجبتعجبوقتی که به بابا کیوان گفتم باور نکرد و لی وقتی چند باری امتحان کرد و شما خیلی سریع و بدون هیچ فکری درست جواب دادی قانع شد که شما سمت هارو یاد گرفتی ولی اینکه چه جوری و از کجا خدا می داند این مورد عجیب ترین کاری بود که شما تا کنون انجام دادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (2)

نظرات (0)