یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

یاسمین زیباترین گل روی زمین

در تدارک تولد سه سالگی

1393/6/23 17:45
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این روزا سرم به خاطر تولد شما که جمعه آینده می خواهیم بگیریم ( انشالا ) خیلی شلوغه از یه طرفم دلم می خواد بتونم همه تغییراتت روتا تولد سه سالگی برات ثبت کنم امیدوارم موفق بشم. متاسفانه الان باید برم دنبال کارا بعدا برات می نویسم.


 خوشحالم از اینکه فرصت پیدا کردم تا قبل تولد سه سالگیت این پست رو تموم کنم . دختر گلم شما الان سوره توحید و کوثر و والعصر (کمی با اشکال ) بلدی و همه حروف بزرگ انگلیسی رو یاد گرفتی، به انگلیسی می تونی تا 10 بشماری و معادلهای نام بسیاری از حیوانات رو که می شناسی را به انگلیسی می دونی می تونی خودت رو به انگلیسی معرفی کنی و سنت رو بگی و جملات کوتاهی هم بلدی و همه رنگها رو که میشناختی به انگلیسی یاد گرفتی ،از وقتی که مهد کودک رفتی وقتی وارد یه محیط جدیدی می شوی بلند سلام میدی و موقع رفتن خدا حافظی می کنی.از اشعار معرفی ائمه شعر مربوط به حضرت محمد(ص) و حضرت علی (ع) و خانم فاطمه زهرا (س) و امام حسین(ع) رو حفظ کردی. مفاهیمی چون بزرگتر و کوچکتر ،بالا و پایین، کمتر و بیشتر ،چپ و راست(!!!!!!!) رو کاملا بلدی. کارکرد رنگهای چراغ راهنمایی و رانندگی رو می دونی و صدها تغییرات دیگه که متاسفانه الان به ذهن من نمی رسه .

دختر گلم امیدوارم که همیشه شاداب و سلامت و زیر سایه آقا امام زمان باشی و عاقبت به خیر شوی .عزیز دلم من به عنوان یه مادر هر چه توان جسمانی و ذهنی و اقتصادی اجازه می دهد تلاشم را می کنم تا شما را شاد  با انرژی و دانا و عاقل ومنطقی و مسئولت پذیر تربیت کنم ولی باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و تاثیر آن بر بشر مطمئنم که شما خیلی زود به همه دانسته های من دست خواهی یافت و خیلی زود روزی می رسد که شما آموزگار من می شوی دختر گلم توصیه و نصیحت مادرانه برای آن روز دارم :

یاس خوشگلم هر زمانی که شما مسئول کاری شدی و یا موقعیتی پیدا کردی و نسبت به دیگران برتری یافتی بدان این فرصتی گرانبهاست که خداوند در اختیار شما قرار داده، هر آنچه در توان داری بر بهتر انجام دادن آن تلاش کن و در این راه خسته و دلسرد نشو تا می توانی صبر و حوصله به خرج بده و این فرصت رو بسیار غنیمت بشمار که بزرگترین سرمایه هر کسی زمان است. انسانهای موفق مقتصد ترین آنها درمورد زمان هستند، تا می توانی متواضع باش و از فخر فروشی و چشم و هم چشمی دوری کن که حضرت علی (ع) می فرماید: 

ما لابن آدم و الفخر : اوله نطفه ، و آخره جیفه ، و لا یرزق نفسه ، و لا یدفع حتفه.

انسان را با تکبر چکار ؟ در آغاز نطفه بود و سرانجام مرداری است . نه می تواند به خود روزی دهد و نه مرگ را از خود براند.

عزیز دلم تولد سه سالگیت پیشا پیش مبارک باشه بوس

پسندها (3)

نظرات (2)

مامی فاطمه
29 شهریور 93 10:04
سلام مامان عزیز تولد فرزند دلبندت مبارک انشالله تولد120سالگیشا جشن بگیری عزیزم خواستم یک سایت بهت معرفی کنم که تمام مامانااونجا جمع هستند وماهانه قرعه کشی داره وجوایزی مثل تبلت پلاک طلا کارت هدیه پکیج هدیه میده ویکسری پزشک هست که میتونی سوالاتتادرهرزمینه از اونا بپرسی من اونجا به اسم مامی فاطمه جون عضوم اگر دعوتما قبول کردی بیاتااونجابیشترباهم آشنابشیم لطفااز آدرس زیر بیابه جمع مادرها ممنونم عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanef[پاسخ
مامان
پاسخ
سلام ممنون عزيزم از لطفتون خيلى دوست داشتم عضو سايت بشم ولي متأسفانه به دليل مشغله هاي زيادى كه دارم وقت كافى برا سرزدن به سايتهاي زياد و متنوع ندارم بازم ممنون إز اينكه معرفي كردين
زیــنب (مامان)
31 شهریور 93 15:50
سلام عزیزم یاسمین جان تولدت مبارک عزیزم 120 سال زنده باشی ماشاالله به هوشت خدا تورو برای پدر ومادرت حفظ کنه سلام ممنون عزيزم لطف دارين خدا دختر شمارو هم براتون نكهداره.