یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

یاسمین زیباترین گل روی زمین

عید 91

1392/6/21 14:23
نویسنده : مامان
236 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

niniweblog.com

 

اون سال عید، سه روز اول رو تهران مو ندیم با مامان فریده و عمه یه چند جایی عید دیدنی رفتیم. بعد عمه فریده زنگ زد و برای ولیمه پسرش یونس دعوت کرد با اینکه ما از قبل برنامه ای برای رفتن نداشتیم ولی به اصرار من رفتیم چون من خیلی دلم می خواست که پارمین دختر سمیه جون رو که ٤٥ روز زودتر از تو به دنیا اومده بود رو ببینم. دایی و زن دایی با ما نیومدند وتهران مودند. این اولین مسافرت تو بود خیلی خوش گذشت تو فرشته کوچولوی من خیلی دختر خوبی بودی اصلا اذیت نکردی برخلاف پارمین که طفلک مریض شده بود و اون شبی که ما خونشون بودیم اصلا نخوابید آخرشم مامانش مجبور شد ببرتش بیمارستان. فکر کنم دو روز موندیم و بعد برگشتیم تهران و بقیه دید و باز دید عیدو ادامه دادیم.

 

این عکسو وقتی با عمه ئینا داشتیم می رفتیم خونه دایی مرسل ازت گرفتم 

 

 

 

 

niniweblog.com

 

 

اینم عکس تو و پارمین کوچولو ولی چون با گوشی گرفتم کیفیت خوبی نداره. اون موقع پارمین چهاردست و پا می رفت ولی تو فقط برمی گشتی رو شکم. 

 

 

 

 

niniweblog.com

 

 

اینم عکسهای توازروز اول عید وقتی که لباسهای عیدتو پوشوندم بابا اونقدر ذوق کرد که با گوشیش ازت عکس گرفت

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com

 

 

 اون سال عید امیرینا اومدند تهران ولی چون مامان جونینا رفته بودند شیراز اومدند خونه ما

 

 

 

 

تو تعطیلات عید وقت واکسن شش ماهگیتم بود که وقتی زدیم اولین بار بعد واکسن زدن تب کردی و یه دو روزی مریض احوال بودی.

 

 

                          

 

             niniweblog.com

 

                                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)