یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

یاسمین زیباترین گل روی زمین

جدیدترین آثار هنری شما دختر گلم

1393/4/15 18:35
نویسنده : مامان
525 بازدید
اشتراک گذاری

یاس خوشگلم همان طور که در پستها قبلی نوشتم شما به نقاشی و نوشتن و خمیر بازی خیلی علاقه داری به همین دلیلم بود که خیلی زود نقاشی کردن رو شروع کردی و اخیرا هم سعی میکنی حروف انگلیسی رو که بلدی بنویسی . متاسفانه من عکس همه نوشته های شما رو ندارم ولی یه نمونه از دست خط دو سالگیت رو برات میذارم بعلاوه چند تا از جدیدترین نقاشیات :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما به خمیر بازی و سفال هم علاقه داری ولی متاسفانه به دلیل اینکه وقت ندارم نمی تونم عکس همه کاراتو قبل از اینکه خرابشون کنی بگیرم .

...

...

...

...

...

...

...

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

.....

....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبر کن !!!!

فکر کنم عکس یکیشو دارم

 

 

 

 

 

 

یه کیک تولد که یاسی خانم درست کرده " مامان ببین کیک چند طبقه که برا تولد خودم درست کردم"

 

 

عکسای سفالت رو در یه پست دیگه برات میذارمبای بای

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زیــنب (مامان)
26 مرداد 93 13:28
سلام الهی قربونت برم دختر با استعداد با خنده ملیحت
زیــنب (مامان)
20 شهریور 93 16:42
سلام به زیبا ترین گل روی زمین الهی قربون ذستهای هنرمندت برم خیلی ناز شدی خاله دیگه خانمی شدی