یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

یاسمین زیباترین گل روی زمین

ویرایش جدید لغت نامه ات

1393/4/4 19:29
نویسنده : مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

یاس خوشگل مامان بیشتر از یه سال که از پست قبلی فرهنگ لغتها ی شمامیگذره در این مدت خیلی از کلمات رو یاد گرفتی و حتی کلمات جدیدتری هم آموختی و همچنان هستند کلمات و جملاتی که اونارو متفاوت تلفظ می کنی و این تفاوت برا من اونقد شیرینه که دلم می خواد اونارو ثبت کنم تا ماندگار بشن و هر وقت که یاد این شیرین زبونیهای شما افتادم یه سری به اونا بزنم.

می مُره = میمیره

خلدوش = خرگوش

گرگان = قرآن

بامیله = بامیه

گلا رو مامان جون کاریده = گلا رو مامان جون کاشته

سفررو خاله چیدیده = سفررو خاله چیده

نانندگی کنم = رانندگی کنم

شوچوفه = شکوفه

خانم معمت = خانم معلم

عروسکمو پا کن = عروسکمو بلند کن

یا اوَلسَس = یا ابالفضل

میسوغونه = می سوزونه

خلقه = حلقه

چمد = چمن

نومت = نوبت

چاقو کردن = بریدن

یادم افتاده بود = یادم رفته بود

پاش کن = بلندش کن

نباخم = نبازم

دینا اومده بودم = دنیا اومده بودم

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)