یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

یاسمین زیباترین گل روی زمین

من گنده

1392/11/23 14:45
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

روز تاسوعا برا نماز رفته بودیم مسجد ،یه چند دقیفه ای رو آروم نشستی ولی بعد شروع کردی به اظهار نارضایتی به طریق گوناگون منم سعی می کردم به هر نحوی که شده آرومت کنم تا زیاد سرو صدا نکنی. بین نماز عصر بود که شروع کردی که مامان این خانم منه گندش چی شده و هی تکرار میکردی، من اون موقع فقط نگران سرو صدات بودم متوجه حرفت نمی شدم . بعد از اینکه نماز تموم شد ازت پرسیدم که چی داری مگی و تو بازم حرفتو تکرارکردی بعد از اینکه کلی فکر کردم و کلی باچشم گشتم تا اون خانمی رو که تو می گفتی رو پیدا کردم تازه فهمیدم که چی داری می گیقهقهه منظورت از منه گنده انگشت شصت بود کلی با مامان جون خندیدیم.

چند وقت بعد چون تو مدام به انگشت شصت می کفتی منه گنده، من بهت گفتم دختر گلم اسم این انگشت شصته و نه منه گنده، و تو بدون هیچ واکنشی گفتی مامان بیا لی لی حوضک بازی کنیم منم بدون تآمل شروع کردم به بازی که اینجا یه حوضی بود گنجشکه اومد آب بخوره ......تا اینکه رسیدم به: "این انگشتتم کفت پس من  چی منه منه کله گنده "که تو زود گفتی دیدی مامان اسم این کله گندس،و من متحیر از ترفندی که بکار بردی تا منو توجیه کنیتعجب

پسندها (1)

نظرات (0)